·240 syf.····Okunma: 19 Ekim 2025 22:41 Çok uzun zamandır hiçbir kitap beni bu kadar sarsmamıştı. Yazarın İrlanda için kurduğu distopyanın bizim için bu kadar gerçek olması, okuduğumuz hikayenin bu kadar yakınında olmak kitap boyunca huzursuz ediyor insanı.
Çok başarılı yazılmış ama kesinlikle kötü bir dönemdeyseniz okumamanız gereken bir kitap.
Spoiler vermeden anlatmak çok zor ama karakterlerle empati kurmaktan, onlar yerine keşke demekten yorulduğum çünkü en az onlar kadar hikayenin içinde hissettiğim bir okuma deneyimiydi.