Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 29 Ekim 2025 20:10 Bende bir bibliyofil olarak bazen bibliyomaniye doğru gittiğimi düşünmüyor değilim.14 yaşındaki bir gence göre gayet akıcı ve anlaşılır bir dil kullanan yazar geleceğini bize bu eseriyle müjdeliyor sanki.Kitaplar bir insanı insan yapabilmek için varlar diğer türlüsü sadece kitaplara konu olması dileğiyle