Puan vermedi·712 syf.··
2025 176. kitabı
Siren III ~ Emine Tavuz #KitapYorumu Selamlar Siren serisinin 3. yani final kitabıyla geldim. (Yorum spoiler olabilir.🩷) Kitapları okudukça, olaylar oldukça bu çift birbirini nasıl affedecek diyordum. Ben bazı konularda bazı karakterleri tam affedemesemde onlar birbirlerini affedip hayatlarına devam ettiği için mutluyum. Bu kitapta diğer ilki kitap gibi beni yine duygulandırdı, güldürdü ve sinirlendirdi. İki karakterde çok zor şeyler yaşadı özellikle de Karmen. Tamamen affedemediğim bir karakter olsada yaşadıkları o kadar kötüydü ki her sahnesinde acı çektim. Mutluluğu en çok hak eden karakterdi. Deren'i seviyorum hataları olsada, yaşanan o olaydan sonra Karmen'i affedişi benim için onun sevgisini çok gerçek kılıyor. İyi bir baba, iyi bir sevgili.🩷 Russo erkekleri bu kitaptada beni kendilerine aşık ettiler. Keşke onlardan bölümler okuyabilseydik.Özellikle Salvador ve Angel'in geçmişlerini veya gelecekten bir iki sahnelerini okumayı çok isterdim. Çok güzel bir çiftti, her sahnelerini sırıtarak okudum.🩷 Nil bebişimin Russo erkeklerine olan aşkı eşittir ben. Sahnelerinde o kadar güldüm ki. Noah'ın peşinde koşması onlara "aşkım" diye seslenmesi tabi bu anlarda Deren'in baygınlıklar geçirmesi çok iyiydi. Miniğim ya.🩷 Kalbim Karina'm.... Ben, çiftin aşırıı romantik oldukları anları okumaktansa, olmadan önceki o birbiriyle dalaştıkları sahneleri okumayı daha çok seviyorum. İlk iki kitapta çift tam böyleydi, bir tık toksik bir ilişki vardı aralarında ve aşırı hoşuma gitmişti o sahneler. Burada daha sakin, daha romantik sahneleri vardı. Genel olarak sevdiğim, keyif aldığım bir seri oldu. Sadece bu kitap birazcık uzun geldi.🩷 +18 sahne var!
1000Kitap
Siren 3Emine Tavuz · İndigo Kitap · 2025102 okunma
·
221 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mutlu son mu sonu acaba bir de devam kitapı gelicek mi?
zehra
Gönderi Sahibi
mutlu son, hayır devam kitabı yok bu 3. kitap final kitabıydı