·672 syf.····Okunma: 31 Ekim 2025 11:36 Spoiler içerebilir!
Ne düşüneceğimi bilemiyorum çok sevdiğim yerler oldu hiç sevmediğim yerler oldu. Tamam cal ve mare için mutlu son istiyordum ama böyle çok açık kalması hakkında ne düşüneceğimi bilemedim. Yani evet belki mutlu son bayabilirdi ondan da emin değilim ama beklentim bu değildi. Bazı zamanlarda çok fazla betimlemeler vardı oralarda bir sıkıldım çünkü etraftan daha çok karakterlerin düşünceleri ve planlarıyla ilgili okumayı daha çok seviyorum. Maven ı son zamanlarda sevmesem bile ona karşı acıma ve merhametim vardı hep aklıma ilk zamanda okuduğum o çocuk geldi o yüzden onun son kısmını okurken çok üzüldüm çok içim parçalandı. Keşke her şey farklı olabilsedi ama maalesef. Maven ve mare in cal ile ilgili ortak düşünceleri beni çokk etkiledi. Cal üzümlü kekim seviyorum ama keşke biraz daha kendin olabilseydin çoğu zaman ama kendi yolunu bulmasına sevindim. Sinirlendiğim noktalardan biri mare in kendini uzaklaştırması, tamam bu onun ne kadar güçlü bir iradeye sahip olduğunu gösteriyor ama birazcık da kendine ve cal e tolerans gösterebilse biraz daha mutluluğu tadabilirdi. Bunu hak ediyordu. Kırık tahtı okumaya başlayacağım bakalım daha neler var...Bu seriye seneler önce belki de yayınlandığı sene okumaya başlamıştım şimdi ona veda etmek gençliğime veda etmek gibi, çok güzeldi...