·184 syf.····Okunma: 31 Ekim 2025 14:57 Kitabın konusu gayet akıyor lakin çok yüzeysel bir kitap. Ben artık yarıya kadar dayandım ve sonrasını aslında atlayarak okudum. Afrikalı leo yu da sevmemiştim. Ama onu okumuştum sonuna kadar . Bu yazarın 3 kitabından sonra başka bir kitabını okumayı düşünmüyorum.