·246 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ekim 2025 15:26 Kitabı çok beğendim. İyi yazılmış Bilim yada Fantastik-Kurgu eserleri çok severim. Kendinden sonra pek çok eseri etkilemiş ve çevresini şekillendirmiş olsa da Bilim-Kurgu türünde ilk defa okuyacaklar için çokta kolay olmayabilir. İyi tasarlanmış bir dünyası, iyi bir hikayesi var. Edebi niteliği ve felsefesi üzerine konuşulabilecek bir eser, filmi (Blade Runner - 1982) içinde aynı şekilde izlemesi kolay olmayabilir diye düşünüyorum.