Puan vermedi·97 syf.····Okunma: 01 Kasım 2025 01:08 İyi neden iyidir sorusunun bir Alman ve bir Kant :) tarafından açımlanması şeklinde bir kitap. Tavsiye edip etmeme konusunda ikilemde hissediyorum kendimi zira; gerçekten orada bir yerlerde iyiliğin dürüstlüğün bir anlamı olması iddiası çekici geliyor fakat burada bunların para etmemesinin matematiği asla ortaya çıkmıyor. Neyse ki post modernizm ile felsefe tarihi bu anlamsızlığı bir zemine oturttu. Yine de ben Kant ve idealist dizgelerle insanlığın ''iyilik'', ''anlam'', ''amaç'' gibi kavramlara olan hümanistik arayışlarını dikkate değer buluyorum. Her bir idealist arayış ne yazık ki ''Bu da mı gol değil'' tarzında bir Sadri ALIŞIK isyanına evriliyor :)