Alison Gaylin // Peşindeyiz
•Merhaba Arkadaşlar
Sizlere gerilimin ve gizeme yeni bir heyecan getiren bir eserle geldim.
•Kitap beni daha ilk bölümlerinde içine çekmeyi başardı. Hikâye, Meg’in kızını üniversiteye bırakmak için çıktığı sıradan bir yolculukla başlıyor. Ancak bu yolculuk kısa sürede kabusa dönüşüyor. Meg, otoyolda birkaç kişi tarafından sıkıştırılıyor, gerilim tırmanıyor ve sonunda korkunç bir kaza yaşanıyor. Bu bölüm o kadar canlı ve etkileyici anlatılmış ki, sanki direksiyonun başında ben vardım kalbim gerçekten hızlandı. Arabaların o hareketlerini canlı izliyormuşum hissi verdi.
•Kazanın ardından Meg, eşini kaybediyor ve hayatı bir anda paramparça oluyor. Kızı Lily’yle birlikte hem derin bir yasla kalıyorlar. Babasından kalan kitapçıyı yeniden açan Meg orayla ilgilenirken kızı ise okulunu dondurup hayata Carl'ın desteği ile birlikte yeniden adapte olmaya çalışıyordu. Ama bu hikâyede herkesin bir sırrı vardı ve bu sırlar hayatlarını başka bir yöne götürecekti.Meg, kitapçıda sakin bir hayat kurmaya çalışırken, zamanla birinin onu izlediğini hissetmeye başlar internette yayılan bir hikâye geçmişte yazılan bir kehanet kitabı...
•En çok etkilendiğim yön, Gaylin’in bu korku ve belirsizlik duygusunu son ana kadar diri tutuyor bu da hikâyeyi çok gerçek kılıyor. Özellikle bir anne olarak hem geçmişiyle hem de kızını koruma içgüdüsüyle verdiği mücadele çok dokunaklıydı.
•Peşindeyiz, sadece bir takip hikâyesi değil travmanın, güvenin ve anneliğin sınırlarını sorgulatan bir roman. Bitirdiğimde içimde hem bir huzursuzluk hem de derin bir empati kaldı. Gerilim seven ama aynı zamanda karakter derinliği arayan okurlar için gerçekten okunmaya değer bir kitap.
Elinizden bırakmadan okuyacağınıza eminim.
Kitapla Kalın