Çizimimden gönül kardeşim.
Dünya tek, biz ikimiz. İyikim! Çözünürlük kalitesi o kadar vakit verdiğim ton geçişlerimi yok etmeseydi, iyiydi.
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.