·129 syf.····Okunma: 02 Kasım 2025 16:06 Yazarın ikinci okuduğum kitabı.Ilk okuduğum 'Belki Bir Gün Ucarız ' ı çok beğenmiştim zaten. Peşpese bunlar okunabilir. Osman a gelince ..gerçekten severek birinden ayrıldiysanız duygularınızın tamamını size tek tek tak tak diye hatırlatacak bir kitap okuyacaksınız...iyi okumalar dilerim...