10/10
·400 syf.··
2025 106. kitabı
Bir yanlış anlaşılmayla başlayan o tanışma Ayyy çok tatlıydı ya gerçekten, nereden anlatsam nereden başlasam bilemiyorum ama inanın mükemmel bir kurguydu. #meryemnart okumayı da özlemişim onu farkettim. Özellikle lise kurgusu olması beni daha bir mutlu ediyor. Üniversite değilde lise yılları hep bir başka olarak kalacak. Burada da başka bir ülke, lise teması, yanlış anlaşılmalar sonucu yaşanan ufak sürtüşmeler. Ama ne olursa ben laf sayarım ama kimseye laf ettirmem durumları da çok iyiydi. Ayşe ve David ikilisine tam anlamıyla bayıldım bu konuda. Özellikle Ayşe'nin babası tarafından eksik kalması o beni çok üzdü. Varsın ama yok! Dedesinin ona öğrettikleri... (dedesine aşık ve onu özleyen çocuk bir yanım var dede sıfatı geçince hep bir içim burkuluyor.) Kitap baştan sona çok güzeldi. Ne ara başladım ne ara bitti asla anlamadım. Hemen daha da uzatmadan konusuna değinmek istiyorum. Ayşe, İstanbul da aile apartmanında büyümüş ve tabi bununla birlikte de dışarıya kapalı bir gençtir. Ama onun hayatını ve bakış açısını da değiştirecek bir fırsat çıkar karşısına... Kısa bir süreliğine de olsa New York’a kuzeninin yanına taşınması gerekir. New York! Tam anlamıyla hayaller şehri Ayşe de oraya tam olarak büyük hayallerle gider. Ama ki karşısına çıkan David bu hayellere biraz gölge düşürür. David Yessel Kohn, o da aslında bir bakıma New York'a yeni yeni adapte olmaya başlamış biri. Ve ne hikmetse Ayşe ile birbirlerine karşı yanlış anlaşılmalar da eklenerek daha da bilenerek hayatlarını daha da zorlaştırırlar. Ben çok sevdim o çatışma zıtlaşma sahnelerini Ama yok yok David'e baya baya sinir olduğum sahneler de oldu yani Hatta bir kısım vardı ki gerçekten Ayşe'nin yerinde olup David'i pataklamak istedim. Sonra da Ayşe'nin yaptığı gibi ağlamak Ayşe ve David'in durumunu öğretmenleri Bay Munez, farkeder ve bu duruma son vermek adına da onlara bir proje ödevi verir. Bu ödev inanın her ikisine de çok iyi geliyor. Çünkü ikisi de farklı aydınlanmalar yaşıyor diyebilirim. Ayrıca kitaptaki o kaos ortamı, dışlanmalar, kavgalar çok iyiydi. Lise yıllarım özledim seni Son olarak kitapta sevmediğim bir kaç karakter vardı ama en favori olarak, sevmediğim Marco! Ben bayılarak okudum, o sebeple alın ve okuyun. Devamına da hemen kavuşalım.
Çalıntı HayatMeryem Nart · Ephesus Yayınları · 202523 okunma
·
239 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.