·304 syf.····Okunma: 03 Kasım 2025 16:17 Yazarın şuana kadar iki kitabını okudum ve ana temalar hemen hemen aynı . Hayatın geçiciliği ve bizim yüklediğimiz anlam … Okurken fazlaca yerin altını çizdim ve durup düşündüm .İçselleştirmeden sayfaları geçmedim bu sebeple ağır ağır sindirerek okudum . Tavsiye ediyorum . Mutlaka okunması gerekiyor.