·576 syf.····Okunma: 03 Kasım 2025 18:25 Bitti...
Veda kitabı olduğundan hep bi' içim buruk okudum ve bitti... Yeri geldi güldüm, yeri geldi ağladım gene de iyi ki canım Gökçen!
Sanki kendimden bir parça eksilmiş gibi ve öyle büyük bir boşluğa düştüm ki anlatamam... Spoiler olmasın ama sanki hepsi elimde büyüdü, ben yetiştirdim final bölümü, özellikle son sahne çok duygulandırdı beni.