İlginç konusuyla başı ve baş-ortalarında beni çekse de gerek basit olayların aşırı uzatılmış anlatımı gerekse aşırı sığ ve makine elinden yazılmış gibi hissettiren diyalogları kitaptan soğumama ve kitabı yarım bırakmama neden oldu.
Bu kitap bir yazarın ilk fantastik roman denemesi gibi hissettiriyor. Belki de öyledir, araştırmadım.