Nerdesin Anne ?
Nerdesin Baba ?
Nerdesiniz muslumanlar ?
Ölüyoruz ?
Kaç defa izledim bilmiyorum ne kadarda acizim.. Allahım nasıl bir zaman bu insanlar hiç ölmeyecekmiş gibi,dünya onlara kalacakmış gibi yaşıyorlar.. yaşanılan bu zulümlere göz göre göre nasıl izin veririliyor bu kadar mı çığrığından çıktı dünya ne bu biz neyi izliyoruz...sudanı rahat bırakın Filistini dogu Türkistanı rahat bırakın alacağınız hiç bir zenginlik aç gözünüzü doyurmayacak... rabbimden tek duam bu zülmü yapanların ve göz yumanların göz göre göre sağır dilsiz kalanların bir an önce toprağa karışması hiç doymayacak gözlerini Toprak doyursun... biliyorumki toprakta iğrenecektir leşten.