Her şeyin değerini anlayarak ama hiç birinin değerini bilemeyerek ölüyorum. Yazarın yaşına rağmen güzel bir çırpıda okunacak gençlik kitabı. Kendini geliştirirse çok daha iyi yerlere gelebilir. Sonu daha güzel olur muydu yoksa böyle olması daha mı etkileyici bilinmez başarılı diyebiliriz