Kitap sürükleyiciydi. Özellikle sonlara doğru meraktan bırakamadım ama sonu beni tatmin etmedi açıkçası. Biraz sinirlendim :)). Devamını da okumayı düşünmüyorum malesef. Yine de keyifli saatler verdi sağolsun hepsini sonda almış olsa da..
CaravalStephanie Garber · Dex Kitap · 20232,489 okunma