Bir duygu ve farkındalık yağmurudur.Üzerimden bir çağ, duyumsamayı epeydir özlediğim, dupduru hisler geçti.Üstelik 2.kez ve bir seferde sesli olarak dinlediğim halde, istiridyenin içindeki inciden hiç bir farkı olmayan bir eserdir.Son bölümde flu bakışlarda okudum, özlemişim bunu bu şekilde tatmayı.Andre, gerçek insanın ötesine geçip, oraya bakabilen bir varlık, Mona ise onun halefidir, dedim kendi kendime.Yazara, eserine ve evrene şükranlarımı sunar, zarafetle tavsiye ederim, rast gelsin. Thomas Schlesser