·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Kasım 2025 23:15 ౨ৎ yorum olarak ne yapsam bilemedim ama çok beğendim gerçekten. adem’in yüzeyselliği hatta çocukları olduğunu yıllar geçince anlaması falan çok komikti havva ve adem’i böyle hem mizahi hem metaforik bir açıdan okumak çok keyifliydi ve son olarak spoi mi desem bilemedim ama herkesin bildiği şey neyse habil’in ölümüne havva’nın verdiği tepki kalbimi burktu ölümün bile ne olduğunu bilmiyordu öyle öğrendi çok üzücüydü. ౨ৎ