·656 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2025 08:07 Kitabı severek okudum. Heyecan bitmiyor. İlk baştan son ana kadar tahmin ettiğim bir olay bile olmadım. Bilimse dil evet fazla ama bir şekilde anlaşılıp sizi içine alıyor. Aksiyon, macera severler mutlaka okusun.
Tek eleştirim Starbucks...