Bir oturuşta okunacak kadar akıcı, gereksiz bulduğum minik detaylar vardı ama genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Ayrıca açıklamalar ve teşekkür kısmı gördüklerimin en samimisiydi. "Not: En güzel olan ve en sevilen sona saklanır: Geçenlerde bir kadın okuyucum bana, karımın “benim gibi birinin” yanında nasıl rahat uyuyabildiğini sordu. Oysa gevşemek için Otel ya da Testere izleyen ve cumartesi akşamları K17 Kulüp’e gittiği kostümüyle, Kanlı Cadılar Bayramı Kostüm Yarışmasını kazanabilecek olan ta kendisi. Hem böylesine sıra dışı, hem de sevgi dolu olduğun ve bir silaha sarılmadan bana dayanabildiğin için teşekkür ederim Sandra. En azından çoğu zaman." Bir gün basılı bir kitabım olursa ben de karıma benzer şekilde yer ayıracağım için yakın geldi bana. Hoşuma gitti.