Yıllar önce pek fazla beklentim olmadan Allahın unuttuğu(!) bir kütüphaneden ödünç almıştım bu kitabı, yazarın arka kapaktaki açıklamasını çok samimi bulmuştum da öyle ilgimi çekmişti hatta. Sonrasında ise üzülerek iade etmiştim, keşke kitapligimda dursaydı hep! Şimdi yalnızca zamanında bir kenara not ettiğim alıntıları var elimde. Bana şiiri sevdiren kitaplardan birisiydi kesinlikle, hatta şiir yazmayı da. Yazarına buradan en içten teşekkürlerimi iletiyorum bunun için. Kasıntıdan uzak ve herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği çok güzel şiirlere sahip bir kitaptı.