·240 syf.····Okunma: 07 Kasım 2025 00:16 Çok akıcı bir kitaptı. Ama sanırım ben çok beklentiye girmişim ve hep bir şey olacak diye bekledim bu yüzden de beni hiç tatmin etmedi. Ne yaşananlar ne de sonu. Bomboş okumuş gibiyim mesela şu anda. Ya doğru bir zamanda okumadım ya da benim için değil bu kitap.