·314 syf.····Okunma: 07 Kasım 2025 02:47 Inceleme girmeyi unutmusum bir gecede bitti. Okudugum en ikilemde kaldigim kitapti diyebilirim bayildim o yuzden. Sonunun bu sekilde bitmesini de cok sevdim. Yazim dili hakkinda cok bir bilgim yok iyi mi kotu mu diye yorumlayamam ama okudugum en akici kitaplardan biriydi. Kesinlikle tavsiye ediyorum bakalim siz sonunda neye inanacaksiniz