10/10
·24 syf.··
2025 32. kitabı
IŞIK OKULA GİTMEK İSTEMİYOR "Işık ilkokula başladı" Böyle diyordu büyükler! Ama Işık okula gitmekten hiç mutlu değildi ki. Okula gitmek için erkenden kalkması gerekiyordu. Bir de okulda annesini çok özlüyordu. Annesi aklına gelince ağlayacak gibi oluyordu. (Tanıdık geldi mi? ) Kitapta Işık'ın okula gitmemek için denediği yollar, yaşadığı maceralar anlatılıyor. Hem de çok eğlenceli bir dille. Acaba kitabın sonunda Işık okulu nihayet sevecek mi? Cevabı için haydi kitabı okumaya. Okulla yeni tanışacak ama kaygılı olan minikler için oldukça faydalı olabilecek bir kitap. Tüm çocukların da okurken keyif alacağı bir hikaye. Çizimleri de hikayesi kadar güzel ve eğlenceli. Biz bu kitabı okurken büyük keyif aldık, sizlere de tavsiye ediyoruz. Keyifli okumalar.
Işık Okula Gitmek İstemiyorZehra Türker · Pembe Fil Yayınları · 202517 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.