Diğer kitaplarına göre daha çok sevdim buradaki şiirleri daha anlamlı ve hayatındandı. Sadece hâlâ bazı bölümleri çok rahatsız ediciydi. Duygularına yer verişi ya da depresyonuyla mücadele edişi olsun daha anlamlı olduğu bir gerçekti. Özellikle şu kısımlar en çok hoşuma gidenler oldu:
"her şeyini kaybedersin
kendini sevmezsen eğer"
"geçirdiğim kötü günlerden,
başıma gelenlerden ibaret değilim"
"yaşadıklarımın kurbanı değilim
bu olanlar
benden bir savaşçı yarattı
ona dönüşmek onurdur benim için"