Merhabalar, çok güzel bir kitap yorumu ile geldim. Kitabın başı çok normaldi. Abi dediği insanın kendisini sevdiğini öğrenen Yüsra'nın yaşadıklarını anlatan kitabın finali beni hiç beklemediğim yerden vurdu. Yazarın dilinin akıcılığı, hikayenin heyecanı ile kitabı hemen okuyup bitirdim. Benim çok beğenerek okuduğum güzel bir kitap oldu. Sizlere de okumanızı tavsiye ederim.