·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Kasım 2025 08:40 Bir öğretmen yazarın okuduğum ilk kitabı. Doğrusu oldukça başarılı bir kitap. Kurgusu ve olay akışı ise tam anlamıyla ters köşe yaptırıyor okura. Hem içli içli ağlatıyor, hem umut vaad ediyor. Ağlarken güldürüyor, dört mevsimi yaşatıyor sanki. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Özellikle gençlerinize okutturun. Hem manevi değerlerimizi tam da kendi atmosferinde görerek ve hissederek öğrenmiş olacaklar, hem de sahip oldukları zenginliklerin farkına varmış olacaklar. Bu zenginliklerin en basında cennet gibi bir vatan, suyu, havası gönüllere şifa bir yurt, ana baba desteği, yürekten yardımlaşma ve paylasmayı bilen yurdum insanlarının desteği ve daha nice nimetler... Okuyun ve okutturun. Metin Mete' nin diğer kitaplarını da okuma listeme aldım. Ben okuduktan sonra oğrencilerime de okutturacağım. Kesinlikle.Yeni bir kalem sahibine selam olsun. Yüreğinize sağlık, kaleminize kuvvet.