Bu kitap uzun zamandır kitaplığımda duruyordu, aynı yazardan tekrar ''Küçük Koşucular''ı okuduktan sonra bu kitaba bir şans vermeye karar verdim. Açıkçası kitabı okumaya çekiniyordum, korkuyordum hatta; geçmişte yarım bırakmışlığım da vardı çünkü kitabın teması ve konusu bana çok karamsar geliyordu, hem de çocuk kitabı sayılabilecek olmasına rağmen.
Kitabın konusu hiç de düşündüğüm gibi değildi, çok daha güzeldi, ama daha iyi anlaşılabilmesi için daha güzel çevirilmiş olabileceğini düşünüyorum. İlk başlarda biraz sıkıyor, kitabın içine girebilmek güçleşiyor, ama kitapta ilerledikçe ne kadar güzel olduğunu fark ediyorsunuz. Oldukça akıcı, okuması güzel; zamanın nasıl geçip gittiğini anlamıyorsunuz.
Kesinlikle arkadaşlarıma ve buradaki okurlara tavsiye edeceğim bir kitap.