Kalbim de sızı bırakan kitap
8/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Herkese Merhaba Kitap beni çok ağlattı. erkek bir yazardan bu kadar duygusal bir hikaye çıkmış olması beni biraz şaşırttı. hikaye kanser hastası bir liseli kızın hayat ve aşkla olan mücadelesini çok güzel bir şekilde anlatmaktadır. Kitap da yer alan duygular o kadar ince işlenmiş ki ve o kadar güzel anlatılmış ki kitap okudukça kalbiniz de bir hafif bir sızı hissedeceksiniz. Bitirince ise o hafif sızı kalbinizin derinliklerine işlenmiş olacak. Kırdığım iki puandan birinin nedeni esas kızın bir sürü ismi olması. Hangi ismini kullandığı belli değil. İkincisi ise kitabı çok insafsız bir şekilde bitirmiş olması. yazarı çok sevmiş olmama rağmen acaba diğer kitapları da kalbim de derin bir sızı bırakır mı diyerek okumaktan korkmam.
KibritCemal Latifoğlu · Ephesus Yayınları · 2023872 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.