Herkese Merhaba
Normal de bir kitabı almadan önce yorumlara bakar ve öyle alırım. Ama İzmarit'i aldığım da hiç bir yoruma bakmadım. Ama almasam da olur muydu? Evet bence olurdu. Çünkü aynı kitabı ikinci kez okumuş gibi oldum.
Bence yazar çok yetenekli ve farklı bir kitapla karşımıza çıkabilirdi.
Gene de yazarın eline emeğine sağlık