·136 syf.····Okunma: 09 Kasım 2025 20:15 Hiç bilmediğim bir yazarın tamamen tanışmak için alınan bir kitabı. Arka kapağından feminizme dair şeyler okuyacağımı bilerek aldım aslında. Tam da istediğim gibi bir kitap çıktı. Bir iki bölümünde konudan uzaklaştıracak gibi geldiği için sekiz puan verdim. Siz de kadın hareketine dair şeyler okumaktan hoşlanırsanız yazarı deneyebilirsiniz. Ya da belki biliyorsunuzdur ben daha yeni keşfettim :) Bir kadın olarak yaşadığımız eşitsizlikleri, adaletsizlikleri göz önüne getiriyorsunuz okurken. Örnekler tabiki yabancı ülkelerden, yazar bizim ülkede yaşananları duysa birkaç bölüm daha eklerdi kitabına. Kadının yaşama hakkının bile çoğu zaman göz ardı edildiği ülkemizde bu tarz kitapların okunması ve anlaşılmasını kıymetli buluyorum. Ne kadar zor bir dünyada yaşadığımızı da göz önüne sermiş yazar. Kadın hareketi çok yol aldı elbette ama daha çook yolu var. Bunları okumak insana hem bir hüzün veriyor bunca mücadele veriyor olmak nedeniyle, hem de umut veriyor bunca mücadeleyi veren kadınlar olduğunu bilmek nedeniyle :) canım kadınlar