8/10
·338 syf.··
2025 42. kitabı
Evet, gerçekten daha minnoş bir kitap okuyacağımı düşünerek başlamıştım. Ama kadının girdiği çıkmazlar anksiyetemi tetikledi ne yalan söyleyeyim. Öyle hafif bir zorluk ve sonrasında rahatlık değil de gerçek bir dibe çöküş ve sonrasında ordan çıkış öyküsüydü. Çok akıcıydı. Ne olacağını o kadar merak ediyorsunuz ki hemen bitsin ve sonucu görelim istiyorsunuz. Ayrıca o kadar uzun sürüyor ki kitaptaki muğlaklıklar, kadının gelgitleri vs. kafayı yememek mümkün değil. Neyse cidden yoruldum, bu kitap beni yordu. Ana karakterin her çöküşüyle içimde bir çöküş hissettim, her yanlışıyla suçluluk duydum (Karakterleri bu kadar içselleştirmemeliyim ajdkskds). Neyse ki o çöktüğü yerden çıkabildi de ben de rahat bir nefes aldım :) Yanpasaj Yayınevi'nin kitaplarını seviyorsanız bunu da sevmeniz olası. Tüm kaygı ve gerilimine rağmen, tam artık her şey iyi olacak dediğin an daha da beter olup durmasına rağmen sevdim galiba. Spoilerımsı not: Yine de bu kadar aldatma olayına gerek var mıydı emin değilim. Hoşuma gitmedi. Sonrasında ilişkinin daha iyi olması da çok gerçekçi ve inandırıcı gelmedi açıkçası. O güven bir kere kırıldı yani, nasıl daha iyi olsun ki. Zor :( Not 2: Allah belanı versin David!
Mutluluğa Giden Yol Çakıl Taşlarıyla DoludurShelley Greiver · Yan Pasaj Yayınevi · 2025144 okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.