Atatürk, sofrada bile bir öğretmendi.
"Yemek, onun için sadece bir ihtiyaç değil; insanı, kültürü ve disiplini yansıtan bir davranış biçimiydi. Sofraya otururken herkesin hazır olmasını bekler, sohbeti nezaketle yönlendirirdi."
Atatürk
·1 alıntı·
2.236 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
o güzel yemeğin üstüne bir sigara gider. birde ben içeyim baari.