9/10
·416 syf.··
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Kasım 2025 15:32
·
2025 74. kitabı
D. N. Archeron
8.9/10 · 874 okunma
·
51 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şerife
Gönderi Sahibi
Burayı Oblomov kadar iyi kullanamadığım için üzgünüm, KİTABI BİTİRDİM VE UF YANİ SON SAYFALAR O KADAR DEHŞETTİ Kİ BAYILDIM
Şerife
Gönderi Sahibi
320'ye kadar okudum. YAŞANAN OLAYLAR BENİ DEHŞETE DÜŞÜYOR, BAĞLANTILARI OKURKEN ÇIĞLIK ATACAKTIM
Şerife
Gönderi Sahibi
Kitaba Maça, Bast ve Sera'nın geldiği kısımlardayım. Yeni karakter görmek çok mutlu ediyor beni, NASIL FEYLER OLDUKLARINI MERAK EDİYORUM
Şerife
Gönderi Sahibi
Yalnızca birinci bölümü bitirdim ama bu kitabın yazım dili ilk kitaptan daha güzel gibi geldi bana