8/10
·240 syf.··
2025 52. kitabı
Kasım ayı verimli geçmeye başladı umarım ay sonuna kadar devam eder. Evet ayın üçüncü kitabı Nahid Sırrı Örik'ten Kıskanmak. Kitaptan uyarlanan dizisinin çok güzel olduğunu pek çok kişiden duyup, izlemeden önce kitabını okumak istedim. Öncelikle kitap gayet akıcı, sürükleyici. Elimden bırakamayıp kısa sürede bitirdim. Dönemsel olarak kitap okumaya ara verdiyseniz sizi tekrar kitap okumaya başlatacak bir kitap olduğunu düşünüyorum. Seniha beni çok şaşırttı. Bir insanın kalbi gerçekten bu kadar kötü olabilit mi diye sorup durdum sürekli. Fakat onun da böyle sevgisiz olmasının sebebi muhakkak annesinin gözünün Halit'tem başka birini görmemesinden kaynaklı. Halit'in ilgisizliği, Mükerrem'in yanlış seçimleri, Seniha'nın kötü kalpliliği, Nüzhet'ün narsistliği hayatlarını istenmeyen noktalara getirmiş. Ayrıca kitapta sürekli kadınların geç saatlerde tek başlarına dışarı çıkmalarının onları 'hafif kadın' yaptığı vurguları beni çok rahatsız etti. Ve günümüzde hala bunların konuşuluyor olması ekstra mide bulandırıcı. Artık bunların konuşulmadığı bir dünyada yaşamak istediğimi belirtmeden edemeyeceğim. Umarım hayatta Seniha kadar kötü kalpli insanlar yoktur. Varsa da bir an önce imha olmalarını diliyorum.
KıskanmakNahid Sırrı Örik · Everest Yayınları · 20253,379 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.