Yazım dili o kadar berbattı ki zar zor bitirdim. Kitap gerçek olaylardan esinlenmiş ama içinde genelev ve fahişelerin olduğu yazılabilecek en sıkıcı kitaptı. Kısaca vakit kaybıydı bu kadar övgü almasını inanın anlamayadım.
Ölü KızlarJorge Ibargüengoıtıa · Jaguar Kitap · 2025848 okunma