·472 syf.····Okunma: 11 Kasım 2025 18:00 Yazarı ilk okuyuşum ve kabul ediyorum kitap kapağına bayıldım ve atladım konuda hoşuma gitti zaten . Fakat dil anlatım iyi olsa bile asla kurtulmayan bazı durumlar ve tutarsızlıklar vardı konu içinde . Lux Miami Kraliçesinin mafya kraliçesi nasıl olmuş bu kadar güçlü pozisyona ulaşmış öğrenemedik . Hatunun şerefsizin önde gideni bir sağ kolu var bu herif Vic kızla zamanında bir yatmışlar falan devamı olmamış kadına diş bilemiş . Her işini batırıp baltalayıp kendi çökmeyi düşünüyor . Bu yüzden gençlik arkadaşı aynı kapa sıçtıkları Roman'ı yardım için çağırıyor adamın lakabı Kin bu arada . Vic kadının her bilgisini Roman'a verip işleri baltalatıyor Roman'da şehre yeni gelmiş yer isteyen mafya rolünde takılıyor . Bunlar daha birbirlerini ilk gördüler karşılıklı buhran geçirdiler takılıp kaldılar öyle böyle değil yani . Şimdi gelelim kitabın neden battığına bence bu noktaya kadar konu falan iyiydi uzun süren çekişmeler sonunda sevgili olma durumları iyiydi . Geçmişlerini öğrendik ki her ikisinin geçmişte felaket ötesiydi cidden . Fakat tam götlerinin dibinde olan haini fark etmemeleri kadının bu kadar güçlü işinde adam gibi bir koruması bile olmaması iki kanka kız arkadaşı olması nedir . Kendilerine Kral ve Kraliçe diyorlar ama iş gerçeğe gelince bir numaraları yok ikisi ayrı şekilde tecavüze uğradı ya şaka gibi yuh yani . Hiç mi gizli adamınız yok casusunuz haberciniz yok malmısınız gerzomusunuz nasıl mafyasınız abicim siz . Bir noktada sevgili oldular cart diye atlama oldu zamanda sonda desen geçmişten adamın eski deli sevgilisi gelip ortalığı bok etti neyse ondan kurtuldular . Yani giriş iyi ortadan sonra dağanıklık kopukluk ve saçmalama oldu . Bu kadar zaaf ile miami mafyası falan olamazsın götünden kan alırlar adamın :P