·88 syf.····Okunma: 12 Kasım 2025 17:51 kitabı beğendim. su gibi olmayı, sadeliği ve her şeye anlam yüklememeyi vurgulayan bir kitaptı. sondaki hikayeyi çok sevdim. her şeye peşin hüküm veriyoruz, bir olaya göre iyisin ya da kötüsün diyoruz ancak devamında nelerin bizi beklediğini bilemeyiz. akışa kapılmayı öğrenmeliyiz.