Herkese Merhaba
Abisinin arkadaşına aşık olan bir kızın öyküsünü anlatan kitap sade bir dille yazılmış. Daha çok ergen çağındaki çocuklara hitap ediyor. Yetişkin insanlar biraz okurken sıkılabilirler.
Dili gayet sade.
Okunabilecek çerezlik bir kitap.
yazarın ve çevirmenin eline emeğine sağlık