Puan vermedi·296 syf.··Beğendi
· Gece Yarısı Kütüphanesi'ni hayatımın en doğru ve kitapla paralel olduğu dönemde okudum diyebilirim.
Kısa sürede bitirip köşeye kaldırdığım bir kitap değil, seyahatlermde yol arkadaşı oldu
Boylece Nora'nın geçtiği yolculuklarda kimi zaman kongredeyken kimi zaman ucaktayken kimi zaman denizin ortasında eşlik ettim ona ve hepsinin tam da okuduğum bölüme denk gelmesinin tesadüf değil almam gereken mesajlar olduğunu düşünüyorum.
Şimdi "Ne okuyorsun?" dediklerinde kitabın ismini söylediğimde "Aaa çok güzel bir kitap..."dediklerinde ne demek istediklerini çok iyi anlıyorum