Sadece kadın karakterden bahsetmek istiyorum ya o kadar iyiydi ki yani kadın gri karakterdi ve her şeyi kız kardeşi için yapıyordu yani bence yaptıkları için gayet makul gir sebep ve aşırı sürükleyici ve güzel bir kitapti kadın karakter waov yani ama sonu hiç beklediğim gibi değildi hemen ikinci kitabı bekliyorum