Yeni bitirdim ve çok etkilendim.Suriye Savaşı'nın arka yüzünü bir de gazeteci gözüyle incelemiş bir roman.Dili akıcı,gerçekler çok acı.Kuru kuruya bir savaşı anlatmayıp birçok açıdan okuru düşünmeye sevk ediyor.Yazarin duygularını çok iyi betimlemis olması sanki ordaki yazar benmişim ve yazılanları ben yaşıyorum hissiyatı verdi.Savasin en büyük zararı sivillere oluyor ve ne yazik ki onların tek suçu o coğrafyada doğmuş olmak....Kitabı Ebu Ali'ye ithaf etmesine ayrıca vuruldum....Hasılı okuyun