8/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 6. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2025 04:09
Burada fazla birşey yazmayacağım çünkü hemen 2. ci kitaba geçiyorum. Tam yazımı orada paylaşacağım. Ama şunu belirtmeliyim ki: yazar Baek Sehee çok güzel bir iş çıkartmış. Öyle aman aman beğendim diyemiyorum çünkü ilk defa böyle garip bir kitap okudum ve konsept de garip geldi. Ama bu tabii ki benim görüşüm. Ve kitabı beğenmedim de demiyorum. Sadece bana garip geldi. Okunabilir bir kitap bence.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.