Çok güzel bir kitap kendinizden illaki birşeyler buluyorsunuz ve ne yaziikki kendi doğrusunu sizin dogrunuz gibi kabul ettirmeye calişan en yakinlarini oluyor ne zamanki biseylere dur diyorsunuz bu sizin suçunuz mus gibi hissettiriyorlar belki hadin serisi kadar suruklemedi ama sonunda dondum kaldim