·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2025 14:00 İmam Gazli'nin okuduğum her kitabında inanılmaz bir maneviyat hissediyorum. Bu kitapta birini Allah için sevmenin faziletleri, ahlakın ne olduğu ve ahlaksızlığın nasıl giderilebileceği konuları işlenmiş. Yine insanı alıp götüren, nefsini mahkemeye çeken, düzeltmemiz gereken huylarımızı bize anlatan bir kitap olmuş. Yazım dili çok akıcıydı, okuması da kolay ve rahattı. Okumak isteyip de başlamaya korkan birileri varsa gönül rahatlığıyla okuyabileceğinizi söyleyebilirim.