Sı–kıl–dım yine yeniden. Dedim ki belki 2 kitapta toparlamıştır. Yok yine aynı şey. 3. kitabı okumayacağım ama okuyadabilirim biraz dengesizim. Neyse çok betimleme çok gereksiz betimleme ya da sadece bomboş karakter diyalogları kapak tasarımı güzel ama içi değil bu kadar Merve Akyüz'e teşekkür