Reyhan U.
@reyreyhan · 7ay
Takip Et
10/10
·
248 syf.
·
Kitabı okudu
·
2025 36. kitabı
Bu kitabın en sevdiğim yanı şu: Gerilim hiç abartılmıyor, mizah asla boğmuyor… Her şey tam kararında. Sanki biri “gel birlikte bu gizemin peşine düşelim” diye koluna giriyormuş gibi akıyor.
Gaddar Orman-1
Nadia Shireen · The Kitap · 2025
50 okunma
6 beğeni
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap