BAYILDIM!!! Merak ederek almıştım ve uzun süredir kütüphanemde bekliyordu . Keşke bu kadar bekletmeseymişim. Kitap 3 farklı bakış açısıyla anlatılıyor: Adem, Havva ve Şeytan. Yazarın bu kitabı yazdığı sırada ( ya da öncesinde) eşi vefat etmiş o yüzden düşünceleri biraz karışık çevirmen not düşmüş. Ama bir o kadar da dünya içinden ve gerçekçi. Cinsiyet farklılıklarımızdan kaynaklı düşünce yapılarımız tepkilerimiz o kadar farklı ki. Bunu tarihteki ilk iki insandan bile görüp tebessüm edebilirsiniz. Sonunda Habil’in ölmesiyle ölüm kavramanı anlamaları üzücüydü. Tavsiye ederim okumanızı