2/10
·134 syf.··
2017 21. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2017 00:00
Fazla sıkıcıydı. Yarım bırakmayı sevmediğim için başladığıma pişman olduğum bir mangaydı. Çizimleri de çok karışıktı. Bunun da sıkıcı olmasında faydası var. Ayrıca anlaşılmayan çok şey oluyor birden.
Abara, Part 1Tsutomu Nihei · Shūeisha · 20069 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.